Navigatie

 

FAQ

BESTELLEN
Hoe veilig is bestellen bij STAYATHOME?
Absoluut veilig en betrouwbaar. Wij zijn aangesloten bij Stichting Webshop Keurmerk. Dat is dé brancheorganisatie en hét Thuiswinkel Keurmerk van winkels die producten via internet aanbieden. Aangesloten winkels staan onder toezicht van deze stichting die erkend is door de Consumentenbond.

Ik zie bij jullie een artikel dat bij andere websites al tijden uitverkocht is. Hoe kan dat?
Wij hebben de mogelijkheid om bij diverse leveranciers in te kopen. Als de voorraad bij leverancier “A” op is schakelen wij tijdig over op leverancier “B”.

Moet ik  bij een eerste bestelling een account aanmaken?
Nee, daar houden wij, net als u, ook niet van! In slechts 4 kleine stappen is uw bestelling afgerond en kunnen wij aan de slag om de order te verwerken.

Ik heb een onderneming in België, kunnen jullie intracommunautair leveren?
Ja, als bedrijven onderling kunnen wij binnen Europa intracommunautair leveren. In dit geval is de levering belast met 0% BTW. U dient dan in uw eigen land de BTW te betalen. Indien u hiervan gebruik wenst te maken verzoeken wij u, voorafgaande aan uw bestelling, contact op te nemen met onze klantenservice.

Ik wil graag meerdere aantallen van een artikel. Krijg ik dan korting?
Aan de hand van de hoeveelheid en het artikel bieden wij u eventueel een korting aan. Wij raden u aan contact op te nemen met onze klantenservice.


BETALEN
Is jullie afrekenproces beveiligd?
Ja, zodra u bij het afrekenproces persoonlijke gegevens in moet vullen schakelt u automatisch over naar een SSL beveiligde pagina. Het internetadres in de adresbalk begint nu met https:// in plaats van http://. (De extra “s” staat voor “secure”, ofwel beveiligd)

Kan ik achteraf betalen?
Ja, dat kan. Kies dan tijdens het betaalproces voor AfterPay. U ontvangt dan na uw aankoop een digitale acceptgiro. Vervolgens heeft u nog ruim een week nadat wij geleverd hebben de tijd om deze te voldoen. Op de acceptgiro staat precies wanneer uw betaling binnen moet zijn.

Wanneer moet ik een betaalwijze kiezen?
Tijdens de 1e stap van het betaalproces kunt u al een keuze maken. Na afronding van uw bestelling ontvangt u een bevestigingsmail.

Op welke manieren kan ik bij jullie betalen?
Wij accepteren de volgende betaalmethodes: iDEAL, PayPal, Creditcard, Visa, Maestro, Mister Cash/ Bancontact en AfterPay (achteraf betalen). Er is dus altijd wel een veilige betaaloptie die u kunt gebruiken.


VERZENDEN
Vanaf welk bedrag is mijn bestelling vrij van verzendkosten?
Tot een orderbedrag van €25,- berekenen wij €3,95 verzendkosten. Alle bestellingen boven dat bedrag verzenden wij gratis binnen Nederland en België.
Voor verzendkosten naar overige landen kunt u contact opnemen met onze klantenservice.

Geen verzendkosten boven de €25,- is mooi, maar komen er nog andere kosten bij?
Nee, net als u houden wij ook niet van verrassingen achteraf. Vanaf dat bedrag betaald bij ons dus géén verzendkosten, géén transactiekosten, géén handelingskosten, géén administratiekosten, etc., etc.!

Kan ik ook een bestelling naar Duitsland verzenden? / Kann ich eine Bestellung nach Deutschland versenden?
Ja, dat kan. Vraag onze medewerkers van de klantenservice wat het kost voor de betreffende bestelling / Ja, das ist möglich. Fragen Sie unseren Kundenservice, was es kostet, für Ihre Bestellung!


LEVERING PAKKET
Ik heb vandaag een artikel besteld, wanneer krijg ik het?
Het merendeel van de artikelen in de webwinkel is op voorraad. Dus wanneer u op werkdagen iets heeft besteld waarbij staat: "Vandaag besteld = Morgen in huis"  dan zullen wij de volgende werkdag de bestelling afleveren. Wij streven ernaar om uw bestelling uiterlijk binnen 4 werkdagen te verzenden.

Mijn bestelling moet naar België, leveren jullie dan net zo snel?
Ja, ook naar België leveren wij doorgaans de volgende werkdag uit of uiterlijk binnen 5 werkdagen.

Kan ik zelf een afleverdag kiezen?
Ja, dit kan (op een uitzondering na) altijd. Noteer dan tijdens het bestellen in het opmerkingenvenster welke dag u wenst. Wij zullen u vervolgens laten weten of dit lukt met uw bestelling.

Kan ik zien wanneer ik mijn bestelling krijg aangeboden?
Ja, u ontvangt van ons een e-mail waarin bevestigd wordt dat uw order is verzonden.

Moet ik de dag van levering de hele dag thuis zijn?
Bij veel van onze leveringen kunnen wij u een SMS sturen met daarin een tijdvak van levering. Indien u een SMS wenst, noteer dan bij het bestellen in het opmerkingenvenster dat u graag een SMS ontvangt. Deze dienst bieden wij GRATIS aan.

Kan ik bij mijn bestelling ook een tijd aangeven wanneer het product geleverd wordt?
Helaas hebben wij geen invloed op het tijdstip van bezorgen. Wel ontvangt u van ons de pakketgegevens waarmee u uw pakket kunt traceren.

Ik was niet thuis toen het pakket afgeleverd werd. Wat nu?
Indien u toch niet in de gelegenheid bent geweest om uw bestelling aan te nemen, dan krijgt u een kaart in de brievenbus. Op deze kaart staat aangegeven dat uw bestelling niet afgeleverd kon worden en wordt u geïnformeerd wanneer het pakket nogmaals zal worden aangeboden.

Wat doe ik als mijn pakket bij aflevering is beschadigd? 
Maak altijd een melding (liefst met foto) als uw pakket is beschadigd. Dan kunnen wij de vervoerder hierop aanspreken. Mocht na het openen ook de inhoud beschadigd zijn dan zorgen wij ervoor dat het artikel wordt vervangen.


GARANTIE
Heb ik garantie op jullie artikelen?
Ja, ten minste één jaar, oplopend naar 2 jaar bij sommige producten. In geval van een defect, waarbij de oorzaak niet bij het gebruik ligt kan garantie worden verleend buiten de voor het product gestelde periode.


RETOUREN
Mag ik een product retourneren?
Ja, u kunt uw artikelen binnen 14 dagen na levering retourneren. Retourneren geldt alleen voor artikelen die onbeschadigd zijn. U kunt een retour aanmelden bij onze klantenservice.

Ik heb een artikel geretourneerd, wanneer krijg ik mijn geld terug?
Wanneer het product bij ons is aangekomen, ontvangt u het geld altijd binnen 5 werkdagen terug op het rekeningnummer waarmee u heeft betaald.

Het pakket is erg groot /zwaar om zelf retour te sturen. Kunnen jullie het pakket ook ophalen?
Wij kunnen de retourname voor u verzorgen door het pakket bij u thuis op te halen. Wanneer u hiervan gebruik wenst te maken vragen wij u contact op te nemen met onze klantenservice.


BEREIKBAARHEID
Op welke tijden zijn jullie telefonisch bereikbaar?
Van ma. t/m za. van 9.00u tot 19.00u kunt u ons bereiken op 085-060 80 00. Er is ALTIJD iemand aanwezig die uw vraag kan beantwoorden.

Wat kan ik met jullie WhatsApp-dienst?
Heeft u een vraag of wilt u een afbeelding snel met ons bespreken? Stuur dan een App'je naar 06-15201004.

Kan ik artikelen bij jullie ook eerst zien en voelen?
Ja, u bent van harte welkom in Ravenswaaij om een kijkje te komen nemen. Natuurlijk is het niet mogelijk om álle artikelen uit de webwinkel te presenteren. Neem daarom eerst contact met ons op, dan vertellen wij of het artikel aanwezig is.

© 2012 - 2017 STAYATHOME | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel